SHE'S MAD BUT SHE'S MAGIC. THERE'S NO LIE IN HER FIRE.

 
 
Photo- Isabell N Wedin
Styling & clothing – Tuva Minna Linn /OddLovin'
Make up & hair – Marinela Vilceanu
Model – Edlina A

Jag älskar ljuset/mörkret i de här bilderna! Det mjuka och hårda, levande och stilla. Det färgstarka och färglösa. Hur fotografens känsla för naturen speglas i fotografierna. Det är något fundamentalt och rotande i uttrycket som gör mig väldigt berörd!
 
 
Detta är en OddLovin' lookbook från i höstas men alltjämt aktuell, inte minst för att kläderna fortfarande kan finnas i butiken. OddLovin' specialicerar sig på japanska vintagekimonos men har även massor av andra godbitar.Jag är bekant med Tuva Minna Linn som driver butiken och allt som oftast återkommer jag för att inspireras av hennes kreativitet. En av de vackraste klänningarna jag äger kommer från därifrån!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0